RSS

Tradicionālu un radošu stundu plānošanas atšķirības

19 Jan

Tradicionāla stunda

Stundas elementi

Radoša stunda

  • skolotājs piedāvā jaunu mācību vielu;
  • skolēns apgūst jaunas zināšanas
Stundas mērķis
  • skolotājs organizē stundā radošu darbību;
  • skolēns izveido radošu izglītības produktu
  • skolotājs izskaidro jauno mācību vielu;
  • skolēns noklausās, pieraksta, iegaumē jauno mācību vielu
Darbības veidi stundā
  • skolotājs organizē skolēnu radošo darbību stundā;
  • skolēns izpēta jaunu izglītības objektu, analizē parādības
  •  pēc iepriekš izstrādāta plāna, bez novirzēm no tā

 

Stundas struktūra

  • situativitāte, motivētas atkāpes no iepriekš plānotā
  •  respektēts viens viedoklis, kas ietverts mācību grāmatā

 

Attieksme pret stundas tematu

  • vairāki speciālistu viedokļi par aplūkojamo problēmu
  •  skolēni reproducē apgūtās zināšanas

 

Kontrole

  • skolēni prezentē un aizstāv savu radošo izglītības produku
  •  kopsavilkums, apgūtā atkārtojums

 

Stundas nobeigums

  • refleksija, savas personiskās mācību darbības apzināšanās

(Pēc: Хуторской: 2001; 377)

 
Komentēt

Posted by uz Janvāris 19, 2012 in Stundu plānošana

 

Birkas: ,

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: