RSS

Mācību uzdevumu tipoloģija

26 Jan

 Uzdevumus var klasificēt:

  • pēc didaktiskā mērķa (V.Oņiščuks),
  •  pēc skolēnu didaktiskās darbības rakstura un virzības specifikas (V.Zelmenis),
  •  pēc izpildes veida, vietas un formas,
  •  pēc atbilstības teorētiskajai informācijai mācību grāmatu paragrāfos (Dz.Cīrule),
  •  pēc skolēniem veicamajām mācību un valodiskās saziņas veidotājām darbībām (I.Freidenfelds; Ā.Zaiceva),
  •  pēc starppersonu valodiskās saziņas nosacījumiem (I.Freidenfelds),
  • pēc iespējām pilnīgot skolēnu rakstu valodu leksiski stilistiskajā un gramatiski stilistiskajā aspektā (A.Laure);
  • pēc aktivitātes veida mācībās (Dž. Vilisa)

No Ā.Zaicevas studiju kursa Mācību stundu modelēšana materiāliem

 

 

 

 

 

 

 
Komentēt

Posted by uz Janvāris 26, 2012 in Mācību process

 

Birkas:

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: